hejjsanhejjsaaaaaan

idag slutade vi tidigare än vanligt så då drog jag, emma, erika och julia på stan och köpte julklappar :)
hittade faktist ganska många, vilket var bra med tanke på att jag inte hade köpt nån förrän idag :P
vi fick tillbaka vår bokrecension idag, och så fick vi veta vad vi har fått för betyg i  hk. vart endå nöjd :) 
Åååh jag längtar tills imorron för då blir det byske, ska åka buss och sen vänta på att matilda ska sluta :) senare på kvällen så var det nått shafs som vi ska på, fattade inte riktigt vad hon sa men det blir nog säkert kul :P




S o m m a r e n - 0 7

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

söta bilder

2008-12-13 @ 10:49:18
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: Kempe

Fy fan vad du uppdaterar din blogg ofta :O... NOT! kom igen nu cicci :D

2008-12-13 @ 22:04:59
Postat av: Kempe

KÄMPA! SOM MIG :D Vi vann Innebandy matchen idag 4-2. :P Skitkul när motståndarna fick damp och börja spela fult och hota oss med stryk :P Då blev det utvisningar som fan + ett matchstraff :P

Wiiiieee Jag sänkte en kille också :p Han blev väldigt glad på mig :D

2008-12-13 @ 22:06:53

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0