Rubrik saknas

idag har jag gått på stan med emma och erika, jag köpte en ny mössa, en sjal och en mascara :) orkade inte kolla så mycket på kläder, det är ju bara jobbigt när det är så mycket folk överallt men det kanske är lite lugnare imorron kan man hoppas :) , eller ja, om stan har öppet då!? jag får då hoppas det ;P
emmablemma köpte hårfärg som ikväll har färgats, färgade även lite åt erika och klippe dom båda :D och så har vi planerat lite inför imorron men det ju inte bara perfekt, vars ska jag äta t.e.x? för jag vill inte välja,,, äh jag får väll sätta mig nånstans ute mittemellan ;P
och den stora frågan, vem ska få nyårskyssen ? ;) har inte bestämt nån än så de är bara att smsa och säga vars du är så kanske jag kommer ;) hahaha


lite gammal bild på mig och erika = )


Kommentarer
Postat av: Kempe

nyårskyssen? lamt? fattada nada :S men men du är du :) Chill<Z> ^^ (.Y.) <---- Känner mig lite omogen, fast det är jag alltid :):):)

Det är jag stolt över, det andra tkr säger jag bara Careface åt. Det är mer lamt de ;)

h4ppY /\/3w Y34R :D Om du fattar... GUUUUUUUD VA UTTRÅKAD JAG ÄR!!!!!! 04.48 -_-



//Kempe^

2008-12-31 @ 04:47:57
Postat av: erika

HELVETE OM DU INTE TAR BORT DEN, DÅ SKA JAG FAN LÄGGA IN 100 BILDER PÅ DIG SOM DU INTE VILL ATT JAG SKA LÄGGA IN !!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-31 @ 14:17:04
Postat av: Cicci

hahahh jag vet att du älskar mejj erika (A)

2008-12-31 @ 14:19:48
URL: http://ciccccii.blogg.se/
Postat av: Kempe

erika caps lock ftw?

Jag har ett par bilder på Cicci ;);)

2008-12-31 @ 18:18:13
Postat av: erika

CICCI TA BORT NUUUUUUUUU!

2009-01-01 @ 17:37:45

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0