Happyface :D

Fick tillbaka matteprovet idag, fick vg :D blev skitglad för det kändes verkligen inte som det gick så bra men tydligen så gjorde det endå det :P puuuuh, nu slipper jag då oroa mig för de ;) bara att sikta in sig på alla andra prov vi snart ska ha!
ååå idag hade vi världens jobbigaste på gympan, nån slags boxning typ..  vi var två och två och skulle stå och slå mot varann, eller en hade boxningshanskar och den andra såna dära kuddar ( vet int vad dom heter :P)  man skulle stå och mata mot kuddarna medans den andra flyttade på sig och kunde även slå några slag mot huvet på den som slog,, fick några rejäla slag mot huvvet kan jag säga ;P alla darrade skit mycket sen efter för att man hade tagit i så mycket, Erika satt och skratta åt mig när vi satt och åt för att jag inte kunde dricka normalt :P

 smarta som jag och erika är så tänkte vi inte på att folk ser oss utifrån även om vi inte ser dom, ajja dom fick då i alla fall se två fint dansande töntar ;)

 jag undrar varför emma jämt hamnar underst ;)



Kommentarer
Postat av: erika

HAHAHA,de va jätte kul när vi stog vid fönstret och dansa och gjorde grimacher.För efter ett tag så såg vi 2små killar utanför fönstret som gick förbi.DÅ kom vi på att alla kunde se oss utifrån.AHAH de va jätte kul!

2008-11-29 @ 17:51:21
Postat av: Careface

Vilken humor ni har :S

2008-11-30 @ 20:29:59

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0