Hola!

Kortdag idag, slutade halv 12 så då drog jag och massa in till Subways :D
Efter de gick vi på stan men de är ju inte så kul när man vet att man endå inte ska köpa nått, måste spara till julklappar och en present till Lollo ;P Räcker typ en klubba Lollo :]
Sen när Signe skulle fara till hennes mammas jobb för skjuts hem så bestämde jag mig att jag lika gärna kunde följa henne en bit, men det blev hela vägen ;P
Drack lite varm chocklad sen hem :)

 Dålig kvalla på mobilkamera ;P

Hämtade föresten min tröja hos Tove vi gjorde så söder igår :)
Självklart så skulle Emma vara dum med mig så hon skrev kuk, kåt och att jag är störd xD
Men jag gillar gubbarna på ärmarna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0