Klantigt värre

Jaa det är vad man kan säga att jag var idag, klantig!
Men jag skyller på Signe för alltid när jag är med henne så gör jag någonting klantigt, fast det är iofs samma sak för henne ;)
Det jag gjorde denna gång var att när vi skulle gå från maten (måste gå ut till matsalen) så hade jag inga skor och det var blött på marken, så då gick jag på bänkar.
Smart ide fast om jag hade vetat vad som skulle hända så skulle jag nog hellre ha valt att bli lite blöt om fossingarna,
jag snubblade nämligen.
Jag har inte riktigt någon aning om hur men vips så låg jag iallafall där, Signe började så klart att asgarva och några till var också där + våran spanska lärare,, jättekul!
Men jag skrattade också, tog inte ont så det var ganska lugnt ;)
Jag tror lix att dom på våran skola börjar vara ganska så vana vid att jag och Signe gör bort oss, ramlar med cykeln mitt på bron, dansar (fult) när vi tror att ingen ser men så upptäcker vi att det kan vara många som sett hela tiden m.m.
Men vi är också vana så vi skrattar bara åt det :)
Som sagt, ett gott skratt förlänger livet ;)

Siiggnnne Alla borde ha en vän som du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0