Söndag måndag..

kan börja med att berätta om när jag och Maaatilda åkte skridskor igår !
det gick faktist mycket bättre än vad jag trodde att det skulle, jag ramlade inte en enda gång och tur var då det för du skulle jag ha blivit blöt kan jag säga :P
vi bestämde oss för att vi skulle åka till andra sidan av sjön, och haha det blev ju som ett litet äventyr :P
det var så mycket dimma att man knappt såg framför sig, endå läskigt.
vi chansade lite och tyckte lite olika men tillslut kom vi i alla fall fram :)
på vägen tillbaka hade det bara blivit ännu mer dimma...
efter ett tag så såg vi att det kom nån imot oss, vi blev lite skrajja för vem mer än vi skulle vara ute och åka idag?!
men när den kom närmare så såg vi att det var pappa, han fick lite dålig balans och ramlade :D
HAHAHHAH jag kunde inte hålla mig för skratt men det fick jag sota för sen, för han tog sin blöta vante och gnuggade den i mitt ansikte,, hmm så mysigt ;P
sen lämnade vi pappa och fortsatte vidare, då såg vi att det var nån som sparkade en bit bort så vi började åka ditåt.
men när vi närmade oss så började han sparka fortare och fortare, hahaha han blev typ rädd för oss :P
inte för att vi är så mycket att vara rädd för men :P

I have skillzz on skrillzz.... not ;)


Idag så hade vi tydligen kompeftermiddag så vi slutade 10.50, inte illa :P
jag, emma, ida, matilda, erika, julia och signe for hem till matilda och såg på Sweet home Alabama :)
sen ville julia att vi skulle slinga hennes hår, självklart ville jag de, de är ju skit kul ;)
när jag gjort klart alla slingor så var det kvar lite färg, då tyckte dom att jag skulle göra en slinga i mitt hår :P
och så blev det, i luggen :)
andvände ljusblond färg men eftersom jag har så mörkt hår så blev den typ lite orange ;P
haha men det är ingen fara, jag gillare endå ;)
kommer kanske en bild imorgon ;)

Seeyaa







Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0