Zzzzzzzzz

det blev så att vi for och hyrde film igår och hade en lugn hemmakväll med Evve :)
vi hyrde What happens in Vegas och The hottie and the nottie, what happens in vegas var riktigt bra men om den andra var bra kan jag tyvärr inte svara på än, somnade typ efter 5min av den :P
hahaha det låter ju inte som att den är så bra om jag somna när vi såg den, men jag måste säga att jag var jääättejätte trött :P
imorse vaknade jag att en av Emmas katter hade klättrat upp i sängen och höll på att leka med mitt hår, och bita i mitt armband :P jag höll typ på att bli gaalen :P
sen kände jag att någon var och bet i mina tår, då var det en av hennes andra katter :P helt galna!
ajja iaf, idag har jag varit på konfa grejs hela dagen!
det var väll lite si och så, först fick vi se på en teater som jaa..
sen sjöng vi i  kör där vi lärde oss låtar som vi sen skulle sjunga upp för ca 400st :S hemsk
och sist men inte minst, dansa salsa :D det är faktist skeeta kul :P



so long suckers ;)
nä skojja, man ska vara snäll :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0