Ute faller snö :)

Det bara snöar och snöar, jag borde ju vara glad eftersom det är det jag har velat men nu blir det nästan lite för mycket :P

man kan inte ens cykla utan att ramla,,           Julia :] hahha
ajja idag har det väll inte hänt så mycket speciellt, jooojustja vi hade spanskaprov! hehee ja det gick väll lite si och så, men jag har bara mig själv att skylla att jag inte kan,, att göra läxorna kan ju vara en smart idé, men de är så jobbigt :P

vilket påminner mig om att jag kanske borde börja läsa en bok också, vi ska lämna in en resension på måndag ;) gudendå!

 S O M M A R ( L )


Joo förresten! nån som har nått bra tips på en bra mobil, helst en sony ericsson? =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sony Ericsson W890i

2008-11-27 @ 19:30:28

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0