Måndag

Ja idag har det varit en rolig dag, eller kanske inte dag utan mer en rolig kväll.
Jag for till Emma och medan hon färgade Evves hår roade jag mig med att skriva '' Jag älskar dig'' till alla hennes kontakter på msn ;) hahaa fick endel roliga svar ;P
Sen bestämde vi oss för att vi skulle baka kladdkaka, och smart som Emma är så tänkte hon inte på att smöret inte fick vara så länge i mikron.
Pang så var det smör fulla mikron, haha jag kunde inte göra annat än att skratta ;P
Och duktig som hon också är så gjorde hon samma sak igen xD Gud va jag skratta :D
Men smarrig blev den i alla fall, och det är ju det som räknas :)



Ja såhär blev resultatet av min klippning, vet egentligen inte varför jag  gjorde de eftersom förra gången jag hade raklugg var jag så himla missnöjd..
Jag måste säga att det är jag den här gången också ;P haha menmen

Roligt samtal med Emmas mamma när vi bakade :P

Anita   - Så du har kille du Cicci?
Jag     -  Nä, inte längre!
Anita   - Jaså, var han inget att ha?
Jag     - (skrattar) haha nää ;)
Anita   - Ja killar dom vill ju bara ha sex!
Emma- MEN MAMMA DÅ!

Hahaa jag gillar Emmas familj ;P

Kommentarer
Postat av: MatildaÄlskarCicciMest!

Åhhhhhhhhhhhhhhh shiiiiiiiiiiiiit ,, det vart ju fan mke bättre den här gången :O såå jävla niiice , jag kommer och tar dejj med våld du är såå sexxi mamma :]

hih bästavän <3

2008-10-28 @ 17:54:00

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0