Back in skellhell

Jaap nu är jag tillbaka i snöiga skellefteå igen då, det är lite skillnad från i göteborg där det typ vart grönt gräs och blommor på vissa ställen. Men snart fösvinner nog snön härifrån också ska ni se. Känns skönt att vara hemma men endå, det var inte illa att vara där måste jag säga.
Även om jag har haft med mig kameran hela tiden i väskan så har jag inte tagit ett enda kort :O Bara nått enstaka på Måns zelmerlöw :P Så kan tyvärr inte lägga in nå bilder :)

jaa jag ser inte ut riktigt som när jag for från skellefteå, har en liten annan hårfärg kan man säga... Inte helt den hårfärg som det var tänkt att det skulle bli blev det.. Men ajja, gjort är gjort :P

 
orange :S tycker inte att det är en ful hårfärg, men det passar inte på mig!

Kommentarer
Postat av: macke

du är så jävla fin :]<3<3

2009-04-05 @ 19:31:36
Postat av: Kempe

Snyggt :D

2009-04-05 @ 21:12:09
Postat av: tove

tuff cicci ;D

2009-04-05 @ 21:16:56
URL: http://toveastroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0