Jaaassssi

Snabbt från dagarna

Torsdag :
Tjejerna for och badade på gympan. Simmade några varv, hämta docka från botten sen rädda varann med livboj, simma och hålla varann på vattenytan. Jag tror inte jag vill att signe ska vara den som räddar mig om jag håller på att drunkna, när hon skulle rädda mig så blev jag halverst drängt två gånger :P
Sen på estetisk så skulle jag och emma vara troll och sofie fota oss. vi fick några blickar när vi hade sminkat oss och fixat håret ;) John tyckte att jag såg gullig ut men rasmus sa att jag såg ut som en hora :P
kommer att lägga in några av bilderna sen :)

Fredag : Fick sluta en timme tidigare :D Fick pengar av pappa så träffa lollo osv på stan åt subways macka :D sen gjordes lite annat :] for hem, ducsha och gjorde mig klar. Signe kom, vi for på pan. Drygt men endå lite skojj. Ute. Kom hem, prata i tel sen somna nere på soffan.

Idag : Blev väckt vid 6 av mamma av att hon höll på och levde om så mycket så jag gick upp och sov istället. vaknade typ vid 10 igen. åt. såg tv. sen skulle jag och pappa egentligen fara och kolla på moppehjälm men då somna latisen och jag orkade inte väcka han. signe kom. vi nörda datan lite. brogrillen sen lekparken där vi satt och smidde planer. stan. hem. sen typ inte gjort så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0