Onsdag

Idag kände jag mig lite lagomt smart på matten när jag och Signe körde sänka skäpp, råkade prata innan jag tänkte kan man säga. Började gapskratta och alla vände sig om och tittade, fick en lite skum min av katarina också.. Det var bara därför hon vann, annars skulle jag lätt ha tagit henne (A)
På mentor´tiden så kom skolsköterskan och sa att vi skulle ha nån hälsokoll eller nått liknande, så vi fick varsitt papper som vi fyllde i sen ska vi komma till henne och prata om det. Det handlade typ om mat, sport, alkohol och tobak vanor osv´och hmm, jag fick jättebra! Det högsta man kunde ha var 108, jag hade 42! hahaa blev inte direkt så förvånad  ;) Så nu har jag inte bara tomaten, kåtcicci och banancicci som smeknamn längre, utan nu har jag 42an också ;)

Kommentarer
Postat av: Kempe

Peppa Cicci! :D <3

2009-04-22 @ 23:52:54

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0