Onsdag

Fortsättning på temaveckan, var endå ganska lugnt idag. Det dåliga var bara att vi var tvugna att redovisa :S Det är typ de värsta jag vet, men det gick rätt bra. Jag, emma och ida var typ den grupp som prata mest. Tyvärr så har vi redovisning imorron också, och då ska vi redovisa själva så då är det bara ännu värre :O
Idag på en rast så började jag och signe prata om kläder och att fixa till kläder själv, och då börja vi prata om att sy in jeans. Då blev jag så himla sugen att fixa till mina jeans jag hade tänkt sy in, som jag inte använder längre för att dom sitter konstigt. Det är ju inte alls svårt och jag har gjort det förr men lat som jag är så har jag inte orkat :] Man ska bara försöka att vara lite duktigare än jag och inte sticka in nålarna i bena hela tiden :]

            Före                                                                    Efter





Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0