Tisdaaaag

Vi har ju temavecka i veckan, som vanligt jobbar vi aldrig om nått kul då. Den här gången är det FLFF - Företag samt lärande för framtiden.. Men idag var endå ganska kul. Prat, uppgift att fara in till stan och kolla i skyltfönster, `Planera vårt eget skyltfönster, mat, gympa ( fyfan va ont i magen jag fick av allt skratt, Emma var fan sämst på badminton), bygga slyktfönster. Fick föresten våra omdömen idag, gick bättre än väntat :D
Sen for jag, emma, ida och julia in på stan, men vi skiljdes typ direkt för julia och ida skulle till frasses och vi till subways :D :D :D SMASKENS ;D Jag köpte massa små shafs, lite underkläder och ett par nya skor!



 stackars lilla ida slog huvet

 roa oss med att prova klänningar på gina

 fröken lundgren behövde på toa ;)
 ooo många idor och ciccorr
 coolingar

Kommentarer
Postat av: din3

nice i kläningen ahahahhaha

2009-04-12 @ 13:24:01
URL: http://asd
Postat av: www

din tuttar e snygga

2009-06-05 @ 23:43:24
Postat av: wwwwwww

MINA TUTTAR!!!

2009-09-29 @ 00:06:45

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0