måndag

idag for ca halva klassen till fjällen, och vi som är kvar är med dom 8or som är kvar. det har endå varit en ganska lugn dag. först hade vi bild och då skulle vi rita förslag på olika teman vi ska ha i klassrummen och korridoren i blå laget, blev inte så seriös lektion. efter de hade vi svenska, då satt vi typ bara och lyssna när maria läste. sen moppa jag och signe hem och åt nå bröd och kladda på, sen körde signe min moppe tillbaka till skolan. känndes lite läskigt i svängarna kan jag lova ;) sen mer svenska och sen no, fast no:n behövde vi inte göra på skolan. vi får sovmorron på onsdag också om vi vill, bara vi har gjort den tills nästa måndag. lätt värt! 
nu kom jag hem från stan från ett tag sen, jag och stoffe var och shoppa lite. jag köpte en mössa och en ny datamus =) och sen när jag kom hem så hade alla redan ätit så jag skulle göra hamburgare. det gick ju som de gick, jag var lite för inne i mobilen så jag brännde hamburgaren. det går alltid lika bra när jag gör mat (A)

försökte lägga in bilder men allt lagga, så jag gör de när jag kommer hem. nu ska jag och signe panta burkar ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0