money money money

idag har jag för det mesta stått ute i skogen och plockat blåbär, i bara underkläder. jäklarns så varmt det var! och nu har jag och farmor och farfar varit och sålt dom, fick 200kr :D fick även en trisslott av farfar och vann 50kr på den. så 250kr idag, inte så mycket men alltid nått =) sen for vi till ivar och lola och då fick jag nån sån här knep knåp sak av ivar, inte bra! jag fattar aldrig hur man ska göra och jag kan inte ge upp heller. det värsta är att lars har fått mig att göra samma förr, och då visa dom mig tillslut hur man skulle göra. men inte minns jag de inte.. satt hela vägen på väg hem och försökte, men ikket! så nu har jag nått att göra ikväll ;)

 helvetesskap....
går ju fan inte att göra en pyramid!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0