rubrik

som sagt, jag och signe var och panta burkar. jag skulle hämta henne med moppen på uppfinnarvägen (?) hade inte en blekaste aning om vars de var, då sa hon att hon kunde gå till byggmax, de blev inte mycket bättre så vi träffades på kvantum ist. panta burkarna sen skjutsa jag hem henne. på vägen fick jag ett sms av stoffe som fråga om jag ville följa och springa eljuspåret, hade inget annat bättre för mig så då blev det så. sen stod vi i skogen och prata typ nån timme, blir alltid massa babbelnär vi träffas.

lite bilder från idag.


fina ior.        banan i pyjamas.  signes från mumindalen (och pingu)  vårt fina kladdpapper.


vi jobbade hårt på bilden. vi myste lite i cafe.. jonte var lite mobbad. men sen kom hans kära kompisar från 6an


Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0