tjolahopp

nu har jag och emma kommit hem från laaandet, jag skulle egentligen skriva ett annat ord men jag vet inte hur de stavas men ett annat ord för landet som börjar på b. dom smarta fattar nog! olov hade för lite bensin typ så då for vi till han och nille istället. vi spela kort (jag vann med 9 par i finns i sjön :}) sen såg vi nån konstig surf film, fast jag och olov satt typ och spela snake på hans mobil ist. sen körde vi hem i mörkret, efter att dom skrämt upp oss om björnar..... vi hade tänkt tälta nnu men de är typ kallt och vi har huset för oss själva så vi sover nog i min säng ist ;) myyyysigt

nytt snabbrekord med moppen, 70 ;)




Kommentarer
Postat av: erika

HAHA galen cicci:]<

2009-08-08 @ 17:05:52
URL: http://eerikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0