ja

Nu har jag inte skrivit på ett tag men jag har inte haft tid. Efter jobbet i torsdags så var vi kvar ett tag sen for vi ut i kylan och sålde bröd, skönt att ha gjort bort det. Sen for båda hem och åt osv osv sen så kom jag på att jag skulle kolla när hemmakväll stängde eftersom klockan var typ halv 9. Då stängde dom självklart 9.. Smsa erika och vi skulle mötas vid brogrillen och innan hon hade kommit var klockan typ kvart i. När vi kom dit så såg vi att dom har öppet till 10 nu när dom har flyttat.. Vi valde fem filmer sen for vi på macken sen hem till mig. Då låg vi och såg skräckfilm typ hela natten. Vi såg thinner(sög var inte ens hemsk) wind chill(hemsk och en söt kille med:]) prom night(hemsk och typ ledsam) scream 3(hemsk, orkar inte med att han är överallt:o) Vi vaknade 1 på fredag och då la vi oss och såg mer film, åt sen när erika skulle hem så följde jag henne en bit och hämta pengar av dom som inte hade haft hemma i torsdags. Kom hem och duscha och skynda mig att göra mig klar sen for jag till söder.
Fear factor: Det var fyra rätter dom skulle äta, den första var havregrynsgröt blandat med långfil och curry och två rollo i. Andra rätten var en macka som var dränkt i rapsolja, på var det massa senap, mögelost, nån äcklig krydda, lite sallad och sirap. tredje var dricka, fanta, kaffe, lingon och tranbärsdricka, mjölk, rätt mycke salt och soja. Fjärde var ärtsoppa, okokt ägg, ketchup, sweetchili sås och en punchgodis. Många av dom kunde inte ens äta gröten :O ? En av killarna sa ingenting utan bara åt på men sen när han kom till drickan spydde han på bordet:] Men drickan var rent inte god, jag hade en tävling med dino vem som kunde halsa upp det först. fyfan så vidrigt. Dino vann i alla fall hela skiten. grattis!

Kommentarer
Postat av: City

Hello!

Förlåt att jag stör. Men jag har en frågestund på min blogg =) Har du lust att svara på vilken veckodag du föredrar mest? kram

2009-12-05 @ 18:12:24
URL: http://gatc.blogg.se/
Postat av: erika

sV: ja det måste vi:*:*<33<<3

2009-12-05 @ 19:21:04
URL: http://eerikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0