Ojoj :]

Ja nu känns det ju lite konstigt hära! Inte ont, bara konstigt.
 
Jag tror alla fattar vad jag har gjort :]
Vi for dit, pappa fick skriva på nå papper, hon gjorde i ordning, jag fick gå och sätta mig på stolen, Lollo kom och jag höll henne i handen:], hon torka av tungan och hedde på nå som rengjorde (fyfan va äckligt), rita en prick sen fick jag säga om det vart bra, tog tången och såg till att den vart bra, tog nålen och stack igenom, hedde dit smycket, jag fick skölja munnen sen var det klart :D Har inte det finaste smycket nu, ett vitt plastsmycke men det måste jag bara ha i typ två veckor för att tungan sväller upp så mycket, och hon sa att efter som jag har gjort illa mig i tungan förr (bet nästan av mig halva tungan längst in när jag var liten) så kommer min kanske att svälla extra mycket.. Men jag ska nog överleva ska ni se.
Haha i bilen hem sa pappa att han hade övertalat mamma att jag skulle få göra det, och det förstod jag nästan för mamma var helt emot. Tack pappsi(L)

Kommentarer
Postat av: erika

schnyggt(Y)

2009-12-29 @ 18:20:54
URL: http://eerikal.blogg.se/
Postat av: Signe

Jag kan inte fatta att du gjorde det :O :O :O <3

2009-12-29 @ 20:38:55
URL: http://signebrannstrom.blogg.se/
Postat av: tove

CICCIII :O tuffing :]

2009-12-29 @ 21:28:05
Postat av: Kotten den bästa

pinsamt cicci pinsamt...

2010-01-02 @ 20:16:16

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0