Torsdag

Började halv tio idag men jag hade ingenting att göra mig klart eller så, eller jo men bara klä på mig för jag somnade med smink och allt. Somnade seriöst 8 igår!!! For till skolan och självklart på vägen dig så ramla jag av cyklen, emma fick sig då ett gott skratt iaf. Vi love actually med klassen, alla var typ överdrivet romantiska men endå gulligt. Sen hade vi lunch, prata lite sen fick vi betyg. 12 vg och 5 g om jag minns rätt. For hem och gjorde mig klar, for till E4an och gjorde i ordning. Alla kom och vi hade julshowen bla bla bla. Våran show blev hyfsat bra, men så jälva sura vi blev när dom tabba sig med musiken till modeshowen. Jag gjorde tydligen också en tabbe när jag och ida skulle nominera, när jag skulle ta upp micken så visa jag tydligen röven för dom som satt på ena sidan... Bäst var endå killarnas strippdans på slutet, dreggel :] Lärarnas show var den sämsta dom gjort , allt var bara körslaget typ och då skämde dom bara ut sig. Men lite creds till en av lärarna som satte tungan i en råttfälla. aoutch!!! Endå bra kväll men tack vare 6orna sluta allt 10 ????!! Dom får väll inte vara ute längre... Äh men vi for ju till max och hade trevligt istället =)

kvällens outfit, njaa riktigt så här snygg var jag inte. sitter vid fel data så kan inte lägga in nu men typ imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0