Torsdag

Idag började vi halv tio så jag hann inte blogga före jag for hit, låg och snooza så länge det bara gick sen stressa jag. När jag kom hit så var så klart inte erika här, hon var sen som vanligt.. Vi skulle ha ett möte med Petri som jobbade i cafeterian förr, han kommer förövrigt att komma tillbaka efter jul! Vi pratade typ om politik, haha nä men att ungdomar ska få vara med och bestämma mer i samhället. Sen fråga vi några frågor till Anette om praoen som vi var tvugna. Efter det fick vi lunch, pankaka <3<3 Satt med några coola typer sen var vi i cafeterian ett tag och nu sitter vi här. Anette är inte här men vi skulle kolla om filmer till en filmkväll som ska vara typ nästa vecka. Vi kollar också om filmer till vårat lan ikväll.
Men nu ska jag återgå till det , puss <33<3

Kommentarer
Postat av: erika

2009-12-03 @ 12:42:29
URL: http://eerikal.blogg.se/
Postat av: erika

Ppuss

2009-12-03 @ 12:42:52
URL: http://eerikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0