fredag den trettonde..

som sagt fredag den trettonde idag, och dagen började med strömavbrott.. ren tillfällighet eller? annars idag har det väll inte hänt som så mycket speciellt för att vara denna dag, eller jo erika fick idas vante i ögat och blev typ halvest blind!   och skolan var väll som skolan brukar vara, långtråkig och sugig!
det ända som får mig att längta till skolan är du(L)
e
fter skolan så for jag, emma, erika och ida till emma men vi fick inte gå in så vi satt ute i trapphuset och sen var vi ute och dampade lite =) var endå länge sen jag var med emma och ida känns det som, jag har saknat dom<3


busiga tjejjor


nej men nu måste jag gå ut men müsli, hon står vid dörren och tjuter! känns inte så kul med tanke på at jag typ är världens mörkräddaste och sen måste komma hem till ett tomt hus!! och signe har dessutom sagt att det kommer att komma en mördare, tack det gjorde det mycket bättre gumman<3 int!!,.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0