Hörni tjejjer

sitter och kollar igenom gamla bilder på datan och hitta nu några från när jag, emma och erika tog bussen till umeå och shoppa. det måste vi göra om snart, jag vet att erika har sagt till flera gånger hehe men nu är jag verkligen sugen. det var ju verkligen skitkul förra gången, förutom att vi var ganska osams där ett tag men de lösde ju sig tillslut. ekonomin kanske inte är den bästa just nu, jag måste ju spara till göteborg också. men jag får fönstershoppa helt enkelt, billigt och bra. eller så får jag hitta nån gullig som är villig att sponsra, inte för att jag tror att nån vill det men man kan alltid försöka. jag får använda min charm ;) haha då springer nog alla hellre..


mumssss på tacosss <3
sötaste<3

Kommentarer
Postat av: SARA

där ni åt har dom inte tråkig tacos

2009-02-03 @ 15:41:50
URL: http://saarafahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0