igår, idag

vi kan väll börja med igår. jag, emma och erika gick på stan, det var inte kanske så jätte kul direkt men,, mest bara shafs som vanligt..men jag köpte i alla fall ett par nya skor :D  400kr fattigare men det var det värt! sen for jag och erika hem till mig och dampade loss, haha det är tur att jag har mitt rum på övervåningen för om någon skulle ha sett oss skulle dom nog börja undra. men vi är ju lite knäppa, det är ingen hemlighet.


idag är det en ny dag, och det här hänt nya grejer.. en av dom är tex att jag har tagit bort gipset.. N I F A T T A R I N T E H U R S K Ö N T D E T Ä R : D  eller okej, det tar ganska ont men endå, nu slipper jag då att gå omring med en gipsklump på armen. happyface :D:D:D:D:D:D hihih
annars idag så har det nog inte hänt så mkt speciellt, och senare blir det nog att fara till emma och se ANTM och göra läxa...






Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga skor =)

2009-02-04 @ 22:10:21
Postat av: erika

GEMIG X-RAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!osv

2009-02-05 @ 15:19:00
Postat av: Kempe

Erika jag har köpt massa X-ray nu ;);)Mhahaahahahaa

2009-02-05 @ 16:24:53
Postat av: erika

KEMPE. DU SKA GE MIG MINST 3 STYCKEN PÅ TISDAG!!!!!!!!!!!!

2009-02-05 @ 20:05:01

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0