Lite kortare

idag efter skolan så for jag och signe först till thorens business school och hämtade ut våra priser som vi vunnit när vi varit på tipsrunda där, det var en dataryggsäck haha! sen gick vi lite på stan och signe köpte ett par jeanstights, måste bara säga att det var riktigt läskigt när vi var inne i provrummet på cubus. det lät exakt som om det blev krig, både jag och signe fick typ panik! fast sen var hon så smart att hon kom på att dom höll på att bygga om där uppe:P smarta tjejjer!!
sen skulle signe ta bussen så då for jag hem och...... klippte mig :D har funderat på det en tid nu men har aldrig riktigt orkat. men nu blev det i alla fall :)

bra, dåligt? :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev jättefint :D

2009-02-16 @ 20:32:15
Postat av: Thrane, ;)

Haha de blev ju bra ;)

2009-02-20 @ 23:54:20

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0