Mummmmsss.. naat

idag på skolan så var det en tävling, och det lag som vann fick gratis biljetter till night flight. självklart så skulle jag och signe försöka, ja menar, då skulle man spara 50 spänn typ. fast nu blev det ju inte så att vi vann så vi får betala dom 50 spännen i alla fall. men det var värt ett försök! tävlingen gick ut på att hon skulle stå bakom mig med en ögonbindel och mata mig med långfil och det lag som åt upp allt fil först vann! seriöst, när olov och marcus var klara så hade jag typ bara ätit upp halva! dom skyffla säkert in allt innanför påsen, det är den enda rimliga förklaringen ;) haha


lite hmmmm fina bilder!


fotograf: coolaJulia

Kommentarer
Postat av: erika

hahahahaha fina bilder cicci ;).

men det var ännu najsigare att se det live! hahahahahahhahahahaahaha

2009-02-25 @ 18:40:23
URL: http://eerikal.blogg.se/
Postat av: SB

vi var endå bässsstttttt ;) <3

2009-02-25 @ 20:11:26

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0