Skärpning

nu har jag varit lite dålig på att skriva, det måste jag erkänna, men orkar inte alltid :P
iaf i fredags så var vi på pan och det var jättekul, hände lite småsaker.. vissa mer roliga än andra!
i lördags så var jag med benne, joel och simon. vi åkte skoter, elda och haha åkte taxi :P
i söndags sov jag typ bort halva dagen, sen gjorde jag inte så mycket.
igår så var det skola igen då, hände inte så mycket speciellt :)
och idag har det inte heller hänt så mycket intressant, eller jag var med på gympan för första gången efter jul =P på grund av armen så har jag inte fått vara med så nu måste jag ta i extra mycket och visa att jag kan!

Kommentarer
Postat av: erika

skriv i din blogg oftare cecilia sundqvist !!

2009-02-24 @ 20:08:14
URL: http://eerikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0