Skola igen

Ja då var det skola igen då, men jag och signe har ju längtat ganska mycket till en speciell sak så det var bara kul. fick mina x-ray också, wohoo :D fast ali snodde typ halva ena men jag var lika glad endå.
efter skolan for jag och erika hem till mig för att boka till dream hack men tröga som vi är fatta vi inte hur vi skulle göra, vi får prata med nån nörd på skolan imorron och göra ett nytt försök! lycka till till oss ! !
sen vare möte i kyrkan, tro nu inte att jag är religiös för de är jag inte:P men de var i alla fall skitkul, idag höll vi på att göra priser till en sak vi ska ha! de gjorde vi av komdomer och gips, hahahhah dom vart riktigt fina!  ska bara målas lite sen är dom klara! finfint:)


jag och erika nån gång förrrrrrrrr <3


Kommentarer
Postat av: erika

kan inte du skicka dom bilderna till mig :D?

2009-02-25 @ 18:50:53
URL: http://eerikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0