Tralala

dagen började väll glatt på skolan som vanligt, och som vanligt så hade vi inte maria i engelskan så det är kaos. ingen vet typ vad man ska göra och vi får läxor hit och dit som ingen fattar. det är riktigt dåligt med lärare på skolan egentligen, som tex igår skulle vi ha tre lärare på en lektion men ingen av dom var där och ingen fixar vikarie så det blev ingen lektion. det är ju kanske ingenting man ska klaga på direkt men.
sen hade vi gympa, och sjukgymnasten har sagt att jag inte får vara med på minst två veckor så jag får gå omkring själv och göra typ ingenting. fast idag så tvinga klas oss att sitta och skruva i hockeyhjälmar,, jippie!! då hade jag hellre gjort ingenting för skruvarna gick inte ens att få fast. dumma klas.
sen på estetisk så vart det mer lessamt, men de är då fan inte konstigt, man blir ju deprimerad bara man tänker på estetisk. och dom är så jävliga att man inte får byta heller. fyfan.   men jag vet inte egentligen vad det var men jag har varit lite ledsen hela dagen men då brast det. och sen när emma märkte att jag grina och kramade om mig så börja tårarna bara spruta ännu mer. gick inte att sluta. men som tur var hade jag ju emma, hon är alltid bra att ha när man är ledsen, hon är alltid så gullig och får en alltid att skratta mitt i tårarna.  jag ska tusan öppna en firma så man kan ringa emma när man är ledsan, då kan hon komma och trösta en. nummret är 073- 0 nä nu skojjar jag bara, hon är min tröstare och ingen annans :) så det blev i alla fall så att jag skippade estetisk och for hem och bakade en kladdkaka istället, inte för att det gick så bra men den blev ju god, och det är ju det som räknas!


Kommentarer
Postat av: EmmaLu

Såå sööt Cicci det finns ingen sötare än du<3

2009-02-05 @ 21:50:03
URL: http://emmaluundgren.blogg.se/
Postat av: erika

cicci ,jag och du var riktigt ledsna den dagen!

Fast vi grät ju inte för samma orsak.Men ändå.



ditt problem försvann snabbt och mitt problem är fortFArande kvar:(......

2009-02-08 @ 20:26:22

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0