26jan

ja då var det måndag igen, vilket idag betydde svenskaprov. jag brukar alltid säga att det går dåligt på prov, men den här gången gjorde det verkligen det. men när fan ska man ha användning av subjekt, predikat och sånt i framtiden? jo aldrig! helt onödigt om man frågar mig, men nu har vi i alla fall har prov på det och det är bara att hoppas på det bästa.
annars så har det väll inte hänt så mycket speciellt, eller hade för en gångs skull ganska roligt på no:n faktist men det beror nog på kursen vi håller på med ;)


ikväll blir det nog läxa tror jag, jag har bestämt att jag ska bli pluggis :D :D :D


erika fick nog lite spritt i bena ;)



// framtida MGV barnet <3

Kommentarer
Postat av: erika

HAHAHAHHAHAHAHAHA lol, vilken fin bild på mig..

2009-01-26 @ 21:59:32

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0