Jag är duktig,, hmm

i måndags så for jag och emma och åkte snowboard, allt gick jätte bra osv tills sista åket... då skulle jag hoppa som alla andra gånger och hoppet blev bra, men inte landningen!! jag låg där i snön och hade ont i armen, och både stoffe och emma kom och frågade om de gick bra :P då sa jag till stoffe: åk och säg till pappa att jag kommer strax.. vi åkte ner sista biten och sen när vi kom ner till bilen sa jag,,  pappa vi måste till akuten, jag har brutit armen .. och det hade jag, det syntes ganska bra om jag säger så ;) hahahaa tredje gången gillt ;) vi for dit och var där i 4 timmar och fick gips osv ;P
men sen sa dom att benet var inte rakt eller nått sånt satt en annan läkare som inte var där då skulle få kolla på röntgenbilderna och se om dom var tvugna att fixa det,, så klart blev det så, så jag och pappa for tillbaka idag och så fick jag ta på mig en typ rock eller nått och sen lägga mig i en säng.. fick i massa slangar och annat, hörde godnatt sen minns jag inget mer förrän jag vaknade upp nån timme senare :P skulle aldig ha klarat det utan att bli sövd, för dom drog i armen så det blev bra :S huvva :P nytt gips sen hem ;P

´lite handikappad jag känner mig, jag kan typ knappt äta själv :S hahahaha alla andra får lida ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0