Luuugn lördag

är nu hos farmor och farfar och bara tar det lugnt, har typ sovigt hela dagen för att bli frisk. jag lovade ju att vara frisk när jag kom på skolan på måndag, men kommer nog inte vara helt frisk men mycket bättre i alla fall.
på onsag bli det att ta bort gipset, fan så skönt.. känns som jag har haft det i typ flera månader nu men så är det ju inte riktigt, jag hoppas att när jag har tagit bort det så glömmer alla att jag var klantig så de kan sluta mobba mig,,. men armen kommer ju vara skitasmal när jag tar bort de, och jäkligt torr. det vet jag för jag har testat att ta av det lite :] fy skäms på mig. så det får bli att ha långärmade tröjjor då. och då kan jag ju äntligen börja att ha alla mina kläder igen :D wohoo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska inte glömma och jag ska mobba deej

2009-02-01 @ 11:30:48
Postat av: erika

haha jaadu cicci, då blire att göra armhävningar varje dag för din del i fortsättningen då ;);)

2009-02-01 @ 21:18:00

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0