Rubrik saknas

ja idag har det väll varit en ganska så vanlig skoldag, tråkigt nog.  det roligaste var nog på lunchen, eller ja roligt och roligt (?) vi hade snöbollskrig och det gick inte så bra för mig om man säger så. först kasta jeppe en snöboll rakt på tutten, grr på dig. sen brotta stoffe ner mig i en snöhög två gånger, grr på dig. och sist men inte minst, så kastade signe en snöboll i mitt öga, aj! haha och det ända hon sa sen var: jag sa ju att jag är dålig på att träffa. hahaa du får ett grr du med <3
sen när vi slutat ( efter bajs estetisk) så var det bara att fara hem och sitta och rulla tummarna och vänta på samtalet från........ IKEA. fick min nya soffa idag, och soffbord men det var inte lika viktigt! nu är mitt rum typ äntligen klart, fattas bara att hängas upp nått på väggarna. det blir förmodligen några fina bilder på alla kära vänner!

B L Ö T K Y S S < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0