aja

midsommar är fortfarande ett mysterium, nä skojja men de är massa shafs. så jag skulle möta emma, ida och julia och prata om de. sen for vi hem till mig för julia ville hoppa sturre. det blev inte att prata så mycke om midsommar, eller jo, men vi vet helt seriöst inte vad vi ska välja. vi vill inte göra nån lessen, fast vi måste ju få välja de vi helst vill. aja, vi får se hur det blir. kommer säkert bli så att på fredag morron har vi fortfarande inte bestämt oss, det skulle inte förvåna mig.
nu kom jag in och har nyss installera så jag kan lägga in bilderna från kameran :D










 


Kommentarer
Postat av: SigneB

det blev skit bra bilder me den :] , hoppas jag får en såååånnn jag vill haaaa <3<3<3<3<3

2009-06-18 @ 22:59:02
URL: http://signebrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0