N-n-n-n-naa...

Vakna i morse av att erika ringde, vi skulle fara till nazistsaken på stan. Fick snabbgöra mig klar litegrann sen for vi dit. Det var hur många som helst som gick runt och demonstrera, även vi då ocks¨å. Dom sa sen att de var ungefär 850st typ som hade gått runt. Bra skeå ! Sen väntade alla på att naziterna skulle komma.. Vi hade ju väntat oss att det skulle vara hur många nassar som helst, men där kom bara några få fjuttiga. Det första dom gjorde var att börja slåss, tur att det var många poliser! 
Nazisterna stod hela tiden i en klunga och försökte sälja tidningar till folk för 40kr, lycka till! ingen hade tagit emot även om de hade varit gratis.. Som någon sa, det var bara slöseri med papper! I över 2 timmar stod nazisterna där och slogs, skrek och blev kastade ägg på!..
Jag tror inte att dom kommer att komma tillbaka hit till skeå nå mer, det gick nog inte så bra för dom att försöka få medlemmar här. Men hade dom väntat sig ett varmt välkomnande så trodde dom helt fel!!!


demonstrationen !

när dom kom

poliser i massor var det!

fight

fight igen, det blev det mer än en gång om jag säger så

the natzis

dom blev inte glada på en av dom som kasta ägg

Dom fick inte fara iväg i fred, massa sprang efter dom. kaos utanför E4

meeer poliser!

Har filmat också, bland annat lite när dom slåss. inte så bra kvalla på filmerna och inte så bra filmat men jag ska försöka lägga in dom. säkert nån som vill se !

Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0