onödig fakta

detta vet nog inte alla om mig!

• jag har stor fobi för skyltdockor, vet inte varför men så är det. varje gång jag går på stan så går jag så långt ifrån skyltdockorna som möjligt, och om jag måste gå förbi nån så går jag extra snabbt.

• en annan sak jag är rädd för är fjärilar. USCH! hatar alla fjärilar men nattfjärilarna är värst. huvva!!

• tån som är bröve stortån på högerfoten är lite kort i rocken. har brytit den sen ville den inte växa nå mer. den är inte jätte jätte kort, men lite kortare än vad den ska vara. morfar kallade mig missbildad när han såg den xD

• när jag var liten så kunde jag inte säga y, jag sa i istället. tex biske, cikel, ixa. sen när jag börja 1an så fick jag fara till en sån här speciallärare och lära mig säga y. sen har de kommit tillbaka mer och mer att jag säger i. om man inte tänker på det så märker man det inte så mycket, men om man lyssnar så hör man det.


Kommentarer
Postat av: världens bästa pg!

hah, ja visste tre av dom sakerna!!

2009-06-29 @ 00:44:43
Postat av: Cicci

hahah lite stolt där kotten ;)

2009-06-29 @ 11:07:56
URL: http://ciccccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0