regn

jag emma och müsli for ut och gick lite i regnet. vi babbla på massa och bestämde inför midsommar osv, haha jag vet inte än hur de blir. men ungefär! början på sommarlovet har inte varit så bra men midsommar ska fan äga. punkt slut! haha jag minns förra midsommarn, då var jag med matilda. stora delar av kvällen bråka jag och emma över telefon, fasen va sur jag var. sen prata vi inte mer med varann på nästan hela sommaren, så kan de gå! men vi är ju kompisar nu iaf. jag har inte tänkt att de ska bli så den här sommaren också, de klarar jag seriöst inte! nu är de inte emma jag pratar om, vi är kompisar än så länge i alla fall ;) med jaa, om ni läser så vet ni nog själv om de är er jag prata om!

kort mask
emma är ,,, lite speciell
torr också
linbana (A)
stark kvinna med....
fin stjärt


men nu ska jag ta och sova, eller ja, tv blir de nog ;)
har ju konfa imorrn kl.9 :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0