rubrik

orkade inte skriva nått igår, men de beror kanske på att jag typ somna direkt. konfalägret var i alla fall skitkul, jag ville inte att vi skulle fara hem därifrån. vi lekte, grilla, basta, osvosv. självklart gjorde vi massa gudssaker också men inte överdrivet mycket. kommer att sakna lägret. och jag är faktist ganska stolt över mej själv, under hela tiden vi var på lägret så hade jag inte med mej mobilen en endå gång. de var typ som ett avgiftningsläger för mej. jag kollade bara mobilen när vi kom till stugan och då orkade jag ofta inte ens svara på sms, men nu när jag är hemma igen så kom gamla vanor tillbaka.

idag så vakna jag, städa (för 100kr), duscha och gjorde mej klar sen kom signe. då for vi på stan och köpte en gummibåt och en tröja. sen for vi ut och åkte gummibåt på älven, idag var det seriöst hur många som helst som åkte. hahah varenda gång vi såg att det kom en båt eller vattenskoter så blev vi skitglada, då satt vi där och skratta när de kom lite vågor. inte sista gången vi är ute och åker inte =) sen klippte jag gräset (40kr) och sen for vi hit till finnträsk.
lägger in bilder sen när jag kommer hem, nu ligger jag i sängen med farmors bärbara så kan inte fixa över nå bilder. men många bilder från munkviken kommer inte´, hade ju inte med mobilen så kunde ju inte ta kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0