ADhdshkäeh

HAHAHAHAHAHAHHAHAHA Kotten har varit som lagomt pigg. Han lånade min kudde och satt och sov i stolen, och han sa att vi skulle väcka han efter ett tag. När vi kollade på han efter ett tag så hade han inte min kudde längre och när vi försökte få liv i han så var han helt borta.. Sen gick han bara iväg. Vi tänkte inte mer på det. Efter ca typ en halv timme så kom han, han hade gått i sömnen på stan :O Han hade vaknat vid nån ljusaffär och inte vetat hur han hade hamnat där. Lite hemsk, för det är ju jätte många traffikljus osv där. Och gissa vad han gör när han har gått runt en stund inne på dh igen, jo han sätter sig och börjar snoozar i stolen igen och det gick inte att väcka han heller. Helt borta!

(dom vaknade inte ens av kamerablixten :P)



Jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv men det är ju inte så konstigt med tanke på att jag bara har sovit 4 timmar under dh. Och seriöst,,,, jag har inte sovit på 30 timmar nu! inte ens en sekund har jag lagt igen ögonen.

Kommentarer
Postat av: erika

HAHAHAHHAHA OFTA DU TOG KORT NÄR JAG SOV?"??"!??!?

2009-03-08 @ 19:30:10
URL: http://eerikal.blogg.se/
Postat av: Cicci

självklart ;)

2009-03-09 @ 15:37:32
URL: http://ciccccii.blogg.se/
Postat av: kotten

ja vet! jag e bäst på allt, till och med på att gå i sömnen utan att bli överkörd!;)

2009-03-09 @ 18:04:47
Postat av: Kempe

lol, det är en konst att vara vaken Cicci ;)

2009-03-09 @ 18:11:13

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0