Finnträsk

Nu har jag kommit hem från en helg i stugan med Signe. Det blir lite sammanfattningar från vad vi gjort.

Lördag: Vi hämtade upp Signe typ vid 7 på morron för mamma och pappa skulle till Ikea så då var dom tvugna att fara tidigt, och så for vi till stugan. När vi kom dit så packa vi upp lite sen for vi direkt ut och körde skoter. Vi körde typ lite överallt hit och dit, sen efter ett tag så kom två hundar och jagade oss. lite panik när Signe sitter där bak och skriker kör kör kör, hahah:P Sen vid 5 nån gång när vi hade varit inne ett tag så bestämde vi oss för att fara ut och köra igen, vi körde till tåmeträsk som är typ en mil bort och sen när vi skulle vända så körde vi fast. Det gick inte att gasa för då grävde den bara ner sig mer i snön... Då ringde jag till Hampus för vi visste att han skulle till Jalle och då kör han ju förbi där, då satt han och åt och det skulle dröja ett tag innan han skulle kunna komma så då var det bara för oss att ta i. Det tog sitt lilla tag men vi fick oss i alla fall lös. Då for vi hem och gjorde tacos sen så skulle vi se mamma mia, jag har typ se 5 min av filmen innan jag slockna. Hahah så Signe fick sitta där själv och se :P

Söndag: Vi vaknade typ vid kvart i 8 nån gång sen åt vi lite frulle och städa. Sen där vid halv 11 tiden så kom farmor, farfar och morfar och hämtade oss. Vi skulle på skotergudstjänst haha :P Så nu har vi bara 4st gudstjänster kvar att gå på Signe :D Det var mycket bättre än vanlig gudstjänst för vi satt typ och sola hela tiden sen grilla vi korv också. Sen for vi hem och åt lite tacos sen blev det mer skoter. Det blev att hoppa lite ;) Vi städa upp det sista sen kom farmor och skjutsa oss till bussen. Då var den helgen slut, men jag måste säga att vi hunnit med mycket, mycket pinsamheter också :]

Har inte lagt in bilderna till datan än och Signe ska få skicka över sina bilder imorrn så jag lägger in då♥

Kommentarer
Postat av: Kempe

hoppas det blev gosiga bilder ^^ :$

Syns iaf att ni hade kul :D

själv har man slitit... :S :P

2009-03-22 @ 23:09:29

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0