Godmorgon

Kom nyss ut ur duschen och nu kommer snart Signe, hon skulle komma 11 så jag måste skynda mig lite. Vi ska fara på stan och typ hyra film och lite sådär sen fara till mig, jag kommer säkert inte att kunna hålla mig utan kommer säkert att köpa nått. Jag som ska spara pengar till Göteborg, det går ju lite si och så med det måste jag säga. Ah men jag får säkert lite pengar när jag fyller år så det är lugnt.
Men nu ska jag ruscha lite, jag ska städa lite i mitt rum ( mamma kolla in och såg mitt bombnedslag), äta, blåsa håret, sminka mig, klä på mig osv.. Tror ni jag hinner de på 5 min ? ;)


Kommentarer
Postat av: Kempe

Jaså nykommit ut ur duschen ;) Varför lägger du inte in en fin pic på det xD ;)

2009-03-04 @ 18:05:59
Postat av: Cicci

haha orkade inte, kanske nästa gång ;)

2009-03-04 @ 22:52:28
URL: http://ciccccii.blogg.se/
Postat av: Kempe

Goooosigt :D

2009-03-05 @ 18:30:03

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0