HIhii

Nej det är ingen vanlig dag för det är Ciccis födelsedag hurra hurra hurra :D
Jaa som sagt jag fyller 15 idag, grattis till mig. Som vanligt så firas det med tårta på sängen och paket såklart. Fast när jag hörde att dom kom så kändes det som om jag hellre ville sova. Det är ju inte direkt lika spännande nu för tiden att fylla år. Jag minns förr, då kunde man nästan inte ens sova den natten utan bara låg och väntade på att dom skulle komma. Det var tider det..

 tåååååårtaaa
 glada flickor
 tönten
 Wihoo,, gratis film från Hemmakväll! Tack Apberget <3

Kommentarer
Postat av: kotten

Grattis Cicci!!! ;D

2009-03-11 @ 21:31:28
Postat av: Cicci

tackeli tack kotten :D

2009-03-12 @ 15:28:33
URL: http://ciccccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0