Måndag

NO: drygt
Syslöjd: sitta och sticka länge så man fick ont i fingrarna
Lunch: nått konstigt
Svenska: boken om mig, jag hann skriva rubriken ''Jag som liten''. Resten prata jag.
So: vi skrev frågor om kristendomen som vi ska fråga prästolle om. Sen såg vi lite film om olika religioner.

Sen ikväll blev det hockey. Både jag och pappa var peppade på att fara men det var för sent för att boka på internet så det var bara att fara dit och köpa. Vi skulle parkera vid statiol men då var det fullt så pappa släppte av mig så jag skulle springa och köpa. När jag ställde mig i kön så kom det fram en till mig och fråga om jag ville ha en biljett, lite värt för mig :D Gratis biljett ;) Sen innan matchen satt jag och prata i tel med macke, då fick jag en puck på mig. Aj! Rätt på armen där jag har ont. hahaa.. Sista perioden av matchen var lätt bäst :] hihiii
Men själva matchen gick inte så bra :( Vi fölora med 6-0, cuttcutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0