Mobilfan..

Just nu känner jag mig inte så värst glad på min mobil. Jag har ju försökt att göra sönder den nu ett tag nu och den har blivit lite konstig, men nu har det börjat stå ''endast nödsamtal'' jätte ofta så det går inte att skicka sms eller nått. Så då måste jag slå av och på den typ 30 gånger innan det funkar igen, jag orkar som inte. Så om det tar jätte länge innan jag svarar på sms och så så vet ni varför. Få inte damp på mig utan köp en ny mobil till mig istället vetja ;)



BTW,, EN VECKA KVAR TILLS JAG FYLLER ÅR :D


Kommentarer
Postat av: Kempe

Vad önskar du dej då? :D

2009-03-04 @ 18:07:30
Postat av: Cicci

en ny mobil :]

2009-03-04 @ 22:54:13
URL: http://ciccccii.blogg.se/
Postat av: Kempe

haha, mjo. Det vill väl alla ha? :D

2009-03-05 @ 18:30:58

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0