Onsdag

Gud så härligt! Ingen vanlig skola nu på tre veckor :D Ledig imorron och på fredag, prao, temavecka, sen påsklov :D Inte dåligt!

Ja provet idag gick kanske inte så där jättebra, kanske beror på att jag aldrig gör spanskan :] Men jag ska skärpa mig nu har jag bestämt. Och vi skulle lämna in labbrapporten också, typ ingen hade gjort diskussions delen för ingen fattade :S Men vi chansade på att de var nått med kolkedjor osv. Om det är fel så kommer Katarina att få lagg på oss, men hon blir ju sur om man typ säger pip! Jag tycker att det var rätt åt henne att hon fick syra i ögat idag på no:n, nä okej det kanske var lite taskit sagt men endå.
Alla har typ sagt att jag har varit sur idag, men de var bara för att jag hade så ont. Signe blev så orolig för mig att hon och massa andra försökte tvinga mig att gå till skolsköterskan. När jag vägra så slet dom mig på golvet dit. Hon tafsa lite på magen osv och det kanske kan vara blindtarmen :S. Jag tror inte det men eftersom det tog jätte ont när hon lyfte mitt ben mot magen och sånt så kanske. Hon sa att om jag fortsätter att ha ont eller får feber, typ bara 38 så skulle vi fara till akuten. Nejtack!

Kommentarer
Postat av: Kempe

Hoppas det blir bättre<3

2009-03-26 @ 14:32:53
Postat av: Kempe

Cicci<3<3 :D:D

Blogga mer så jag kan kommentera :P

Ha det najss i gbg<3

2009-03-27 @ 15:00:05

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0