Söndag

Det var länge sedan jag steg upp så här tidigt på en söndag, jag steg upp halv 8 idag. Jag steg till och med upp före mamma och pappa, det är inte vanligt. Jag har inte gjort direkt så mycket, mest varit ute och gått omkring typ. Mobbade lilla jag! Men nu ska vi snart ut med skotrarna och äta någonstans ute, mysigt.


Nu har min mobil fått ännu mer damp, inte nog med att jag inte har nått ljud så jag måste prata i headsetet hela tiden. Nej nu har även knapparna upp, ner, sida, sida också slutat att fungera. Det är inte så lätt att använda den nu.. Skitmobil! Fast hihi jag förstår endå att den är som den är, det hände ju en liten olycka :] Jag måste gå in till Telia med den imorron, haha man jag vågar inte säga att jag tappa ner den i handfatet när jag hade på kranen :]


Kommentarer
Postat av: SB

haha kan jag gå med dig på stan då för jag måste köpa nya skidglajjor :) ?

2009-03-15 @ 15:02:28
URL: http://signebrannstrom.blogg.se/
Postat av: Cicci

jaa :D

2009-03-15 @ 19:02:27
URL: http://ciccccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0