Taskiga mörtar

Igår vid 2-3 tiden så låg jag typ och halv sov i soffan och prata i tel med Marcus, jag sa mest mm och aa medans han babbla på som vanligt. Jag ville egentligen sova men jag hade bestämt mig för att hålla mig vaken och vänta på att Lollo och Simon skulle baka klart sina chokladbollar så jag fick smaka. Söta som dom var så kom dom och bjöd, och självklart så tar man ju den största. Dom känner mig nog bra också för att veta att jag skulle göra det. Sen gick dom in i köket och åt, det var lite konstigt tyckte jag för jag trodde att dom skulle gå ner. Men jag tänkte inte mycket mer på det utan åt glatt min chokladboll. När jag ätit ett tag så fick jag en klump i munnen som smaka lite udda men jag fortsatte att äta, sen efter ett tag så kom en till klump. Jag skrek åt dom och fråga vad dom hade gjort för jävla klumpiga chokladbollar, och just då kände jag. Det var russin! Skitungarna hade alltså proppat i massa russin i min chokladboll. Jag hatar russin! Då kom dom och skatta åt mig, men ni ska få igen ska ni se!


Kommentarer
Postat av: erika

hahahahahahahahahaah ägd cicci !

2009-03-05 @ 12:20:01
URL: http://eerikal.blogg.se/
Postat av: NonSmoke

Sluta-röka-bloggen



Mitt mål är att vara ett stöd för andra som ska sluta röka/vill sluta röka. Mitt egna substitut är bloggen istället för rök.



Tipsa och följ gärna även om inte du själv röker!



//Nonsmoke

2009-03-05 @ 12:22:24
URL: http://nonsmoke.blogg.se/
Postat av: Kempe

Jag hatar russin! Smakar "%()#(")(¤/)!""¤ :D

Jag har ett par tips på hur du kan ge igen, bara att fråga ;)

2009-03-05 @ 18:27:43

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0