That´s the way aha aha I like it

Tror ni jag är glad eller tror ni jag är glad ?  Om ni inte tror att jag är glad så tror ni helt fel! Jag är superglad :D Haha nu blev ni nog lite nyfikna på varför också så det ska jag tala om. JAG HAR FÅTT EN NY MOBIL :D Och alla som känner mig vet att allt som har med mobiler att göra är det bästa jag vet. Jag är tokig i mobiler :] 
Först så gick jag in på Telia med Signe och då sa jag att jag ville ha en ny mobil osv, då sa han att jag var tvungen att komma tillbaka med minst två inlämningskvitton. Då var det bara att fara hem och leta och självklart så hittade vi bara ett, men vi hittade några andra papper som var nått liknande så då for jag och pappa tillbaka. Vi kom inte till samma gubbe och tur var då det, för han sa att dom skulle vara tvugna att ringa sony ericsson och förhandla och sen så skulle jag få komma in igen och då skulle vi bestämma en modell bla bla bla. Men den här killen ba: Är det nån speciell modell du vill ha så ska jag se om vi har den hemma. Så nu har jag en ny mobil, och inte nog med det. Jag fick ett presentkort på 700kr också..


Gamla mobilen

Nya mobilen får förbli ett mysterium tills imorron ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0