THIhi

Signe for hem för ett tag sen nu. Vi hyrde en film som jag inte minns vad den heter nu men, men den var bra i alla fall. Sen for vi hit och åt en paj som var jättestark, och så åt vi tacochips med salsa på som man värmer i ugnen. Det smakar inte illa kan jag lova, mums mums. Sen så satt vi och fixade en ny header till hennes blogg, det tog typ mer än en timme för hon ändrade sig hela tiden men resultatet blev till sist jättebra.




Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan boka flygbiljett, för sen ska jag till erika och spela cs. Vi måste ju öva oss lite innan dream hack ;)

Kommentarer
Postat av: Kempe

Ni är fan 1337 på Counter-Strike :D

Bättre än mej :D ... NOT :D

Cicci The One And Only!

2009-03-04 @ 21:37:34
Postat av: Kempe

Hihiihhiihihihhi Rök koranen ;)

2009-03-04 @ 21:38:34
Postat av: Cicci

hhahaha vi är bättre än dej, du såg ju inte när vi spela

2009-03-04 @ 22:51:51
URL: http://ciccccii.blogg.se/
Postat av: erika

kempe, vi äger dig!

2009-03-05 @ 12:20:50
URL: http://eerikal.blogg.se/
Postat av: SB

hahahaaa ,, Snygga bilder cicci NAATT !!

2009-03-05 @ 14:25:07
Postat av: Kempe

HAHAH, Cicci, Ni sa " omg jag döda en!" Då hade ni bots på "Easy-mode" hahaha lol säger jag bara, Jag dödar Norran the one and only ja ;) då är man über! :D

Bara att öva så tar ni mej: BOOM HEADSHOT! :D

2009-03-05 @ 18:29:27

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0